Tatueringar

ja som dom flesta vet så har jag en hel del tatueringar, närmare 13 stycken. en del gillar dom, andra tycker de är skit ful. men so what ? i'm still a rockstar. nä skämt o sido. tänkte bara prata om tatueringar i de här inlägget i brist på annat. har sjukt tråkigt. iallafall så finns de dom som säger att jag förstör min kropp, att jag har för mycket tatueringar, att jag kommer ångra mig osv osv .. visst, man kanske ångrar sig när man sitter där 80 bast med sina bleka tatueringar. men vem bryr så då lixom ? man ska ju ändå dö och den dagen jag sitter på ålderdomshem kommer nog dom flesta ha mycket tatueringar. de har blivit en trend, de är modernt. vi lever inte på 1800 talet när de var kriminellt med tatueringar och man hade suttit på kåken om man var tatuerad. jag älskar tatueringar, jag tycker att de är skit snyggt ! och om jag ångrar de om 50 år är ju mitt problem. och varför ska man ångra sig hela tiden ? man lever ju bara en gång. jag har faktiskt en tatuering som jag inte är så nöjd med, men den ska jag fixa till och de löser sig. de är ingenting jag går runt och tänker på hela tiden precis. jag älskar tatueringar, och jag tänker inte sluta tatuera mig för att någon annan vill de :) så nu ska jag kika runt på internet efter en ny. Living the dream ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0