tjena

hejhej. idag är de söndag, vilket innebär jobb imorgon. ser framemot att börja jobba faktiskt, eftersom att jag får jobba med mina favorit vårdtagare och på mitt favoritjobb med favoritpersonal. trivs som fisken i vattnet där och de är skit kul =) så idag ska jag bara ta de lugnt, fast nä egentligen inte. ska och käka på kina med mamma,micke,snorki och min man klockan 5. de får bli mammsingen och mickes bröllopspresent, för jag har inte den blekaste om vad jag ska köpa annars och dom vet inte vad dom vill ha, jo ett våffeljärn men tjenare vad kul då ? nä. så de kanske dom också får. men en middag på kina får duga tills vidare :) iallafall så har vi även kommit från byn idag, igår var vi och fiskade och vi fick 2 regnbågar var, man fick bara ta upp 2 fiskar och dom plockade vi på mindre än en halvtimme, så de sög lite. + att myggen käkade upp mig. idag ska jag även hinna tvätta kläder så jag slipper springa naken, för tro mig, tvättkorgen är överfull + lite till. sen måste jag diska och byta sängkläder också.

nu tänkte jag kika fejjan och sen slänga på lite smink. orkar absolut inte duscha, även fast jag kanske luktar lite skogsrök oså. raggar dusch får duga nu. hejdå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0