ångest

jag måste få skriva av mig lite för jag känner sån jävla ångest över skolan just nu. industri är de sämsta valet jag någonsin gjort under hela mitt liv. jag trivs inte för 5 öre där, tycker inte alls om lärarna och vill bara somna om varje morgon jag vet att jag måste till verkstan. jag pallar fan inte ! jag vet att de bara är 2 månader kvar men dom 2 månaderna känns alldeles för länge, jag är så trött på skolan så jag hade kunnat spy. fyfan för ip ! usch .. jag ska iallafall satsa sten hårt på svenskan och samhälls, allt annat skiter jag i just nu. jag ångrar att jag inte gick op istället, de verkar så himla kul och jag vill ju bli barnmorska, då hade op varit en bra början .. men nu går jag ip och vet fan inte vad jag vill göra av mitt liv, funderar iallafall på att söka till lkab och börja köra lastmaskin eller nått sånt, jag tänker inte jobba i någon äcklig verkstad iallafall, never ever ..


Kommentarer
elin

Jag har inte heller någon aning om vad jag egentligen vill göra :s

2011-03-30 @ 14:02:27
URL: http://lilljatko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0