at family's place

i brist på annat slänger jag in ett inlägg .. jag har så jävla tråkigt ! magnus jobbar men slutar snart, och då ska han på volvo och sen bilteknik så han kommer väl vid halv 4-4 .. men fel att komma nuuuuuu ? de är verkligen trist att bara sitta här helt ensam, lillebror kom hem för en stund sen man han slängde bara in väskan i hallen sen gick han ut och lekte. min lillråtta är mitt enda sällskap men hur kul är hon på en skala ?? hon sover ju bara :)

pratade just med mamma också och hon var i töre, på g från luleå. så hon är väl här vid 5 tiden säkert :) sen ska jag hem till mig och laga lite käk :) fått jobb imorgon kväll också, lycklig tjej !! synd bara att lönen kommer först i april :/ nåväl nu ska jag kika lite bloggar och fördriva tiden. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0