duktig evelina

idag trodde jag verkligen att jag skulle få vara ledig och bara mysa framför en bra film med mitt älskade hjärta. men då ringde dom och frågade så snällt om jag kunde jobba från 5 till halv 10, och snäll som jag är tackade jag ja även fast jag har massvis att göra. och att jag jobbar 12 timmars imorgon gör ju inte saken bättre, men jag får ju pengar så jag ska inte klaga. men lite ledighet måste man ju ha. nog för att jag varit hemma från skolan rätt mycket i veckan pga min mage som bråkar med mig, men skit samma. jag blir glad när lönen kommer :D

nu sitter jag hemma hos sofie. har varit och hämtat mitt schema till sommaren, fått jobb hela sommaren på grönis ! jag blev skit glad, då behöver man inte vara orolig över de längre :) nu tänkte jag kika runt lite medans sofie sminkar sig, sen ska vi springa på marknaden och sen kommer min fina kille vid 3 och då springer jag med han på marknaden innan jobbet väntar. men nu ska gå. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0