ett sista farväl

den här dagen kommer bli grymt tung. ska på begravning klockan 11 och ta ett sista farväl av våran ängel Richard. begravning börjar 11 men ska plocka upp sandra och therese innan de så jag sticker väl efter 10, halv 11 nångång. har klivit upp halv 6 för att köra gubbsi på jobbet och nu är de ingen idé att gå o sova nå mer. ska strax hoppa i duschen och sen börja fixa mig för mitt hår ta så himla länge och göra i ordning ..

ikväll jobbar jag, från 6 till halv 9 så de är ganska slappt ..  och imorgon är de freeeeedag woop ! jävligt skönt ska de bli. och marknad är de och kanske utgång, har inte bestämt mig ännu. men de låter mycket mysigare att vara med hjärtat hela helgen :) jag får se .. nu ska jag duscha iallafall. puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0