faaaaa-an

sjukt störande ! jag har gjort prov idag i samhälls, kunde faktiskt mer än väntat men sen efter jag lämnat in provet kom jag på att jag svarat fel på en fråga jag inte riktigt fattat, jag vet ju svaret på den och de blev fel ! hur jävla klantig får man bli, och jag lovar att bara för att jag fått fel på den så kommer jag få ig. jag måste prata med teddy och säga att jag inte fattade frågan men att jag måste få säga den muntligt så jag får rätt ! annars blir jag galen på mig själv.

varför känns de förresten som fredag idag ? och att en veckas lov väntar. de är ju fan bara tisdag, men jag hoppas dom där dagarna rusar iväg för jag vill ha lov, helst nu idag ! kan ju även meddela er att jag fått tatuerings tid, 15 mars lägger jag mig under nålen och kör ! fan vad snygg den kommer bli, den som lever får se ;) men jag vet redan att den kommer bli grym. har jag förresten lagt in en bild på min senaste ? don't think so. så här får ni den, min nya bejbis !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0