gårdagens händelse

stack till hakkas vid 5 tiden och när jag kom fram snackade vi lite om hur den skulle se ut och vi ändrade lite i planerna :) vid halv 7 satte vi igång och de gjorde ondare än förväntat, de blir ju bara värre och värre varje gång man gör en ny, ju äldre man blir.. konstigt de där ! ibland gjorde de satans ont men ibland kittlades de lite, men de gick ju bra iallafall och jag är sjukt nöjd ! vi gjorde bara en sittning eftersom att klockan blev så mycket och vi hade fått sitta hela natten om jag skulle göra allt på samma gång, så den är inte klar ännu ! här får ni iallafall en bild på min 11e tatuering ..




bilden var ju ganska kass, men ni fattar ju att de står rock n roll där på banderollen :) sen ska de i lite färg i texten och noter ska gå ner mot foten .. men i love it !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0