hatar rubriker !

sprungit på marknaden en sista gång för iår :) hittade en tungstav och ett navelsmycke, hade bara 1 tungstav kvar eftersom att jag är så klantig och råkat svälja mina andra, så de behövdes verkligen :) idag är de söndag, min städdag i veckan. helst vill jag bara sova idag för de känns som att jag aldrig får vara ledig, men de behövs städas. måste tvätta lite kläder också. imorgon är de måndag och jag längtar faktiskt. våra student kläder har kommit och dom är ju såå sköna så dom ska jag hämta imorgon + att vi ska ha möte med rektorn och jag slutar jävligt tidigt, så de blir nog en bra måndag imorgon :) nu tänkte jag fortsätta diska och plocka undan. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0