helt ärligt

som jag sagt tidigare så har jag ju insett vilka som är mina riktiga vänner. vilka som bjuder mig på fester och frågar om jag vill komma, vilka som inte gör de, vilka som firade mig när jag fyllde 18, vilka som inte gjorde de, vilka som ställer upp, vilka som inte gör de, vilka som verkligen bryr sig, vilka som bara låtsas bry sig. jag är så jävla trött på alla människor i den här stan, jag hade verkligen velat flytta långt härifrån och bara starta om, börja ett helt nytt liv. men jag vet att man är fast här ett tag till, förmodligen i flera år. men what to do ? jag har iallafall världens bästa vänner men de är ju synd att man inte umgås lika mycket som förr, skolan och jobb kommer ju alltid i vägen och man får aldrig riktigt tid. de är så himla synd, eftersom att jag är en person som älskar att umgås med folk och hatar att vara ensam ! men de blir ju oftast så tyvärr, jag är så himla trött på att folk endast hör av sig om dom vill ha skjuts, att magnus ska på bolaget, om man har cigg eller pengar att låna. nu går jag och sover igen !


Kommentarer
elin

Hörru, jag förstår precis. För jag är lika jävla less alltså, hojj. Men jag finns här no matter what pigan <3

2011-03-31 @ 13:42:59
URL: http://lilljatko.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0