helt okej med söndag

söndag, de känns lite trist men som sagt väntar ju en veckas lov och de känns underbart, så idag är de en okej söndag även fast jag ska jobba imorgon och på tisdag, men då får jag ju lite pengar så de är värt :) är ju ändå ledig resten av veckan om jag inte får mer förfrågningar :) igår var jag nykter, de kändes jävulskt skönt, var hos mamma och myste framför en film med hela familjen - adrian. han var hos moster i skröven så vi var barnfria men jag saknar ändå mitt bustroll .. idag ska vi fixa c70in och även tvätta den, hade velat tona 240in också meeeeeeen jag har som vanligt glömt bort att köpa toning, hojja .. så de får bli till veckan när jag ändå är ledig.  nu tänkte jag fika något, sen väcka min karl så vi kan fara på namek, de lär ju ta halva dan innan vi blir klar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0