jåbbigt werre

störande som fan att bloggen inte funkade igår på flera timmar, jag satt i skolan och skrev ett svin långt inlägg om födelsedagsbarn, fest ihelg, skolan allmänt osv .. och sen bara försvann den och då stod de något om att de blivit fel på sidan , bla bla bla .. fan vad arg jag blev. jag som ville dela med mig av de inlägget ju ! jaja hur som haver så slutade jag kl 3 igår, när jag kom hem käkade jag, sen hämtade micke mig ner till gällivare, tränade lite zumba och sen gick jag och lämnade en fin blomma som jag gjort själv till sofie. ni vet, gurka, tandpetare, gelé hallon och polly = kaktus. hon skrattade iallafall och jag tyckte den var jätte söt :)

idag är de torsdag, imorgon är de fredag. grymt ! nu tänkte jag fixa mig lite, slänga på ett face. sen knallar jag till skolan och spenderar ett par timmar vid cnc svarven. häj !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0