leeeedig !

de var himla skönt att sova lite längre imorse, men jag hade hellre jobbat faktiskt :) imorgon blir de jobb och sen är jag ledig hela helgen, då funderar jag och min fina på att fara och hitta på något kul någonstans. kanske till jukkasjärvi en sväng. men vi får se :) idag händer de väl inte allt för mycket, jag ska försöka samla in alla pengar till kransen som vi ska ha på richards begravning, men de får bli senare när jag har bil :) men innan de blir de lite städande så att läggan blir fin till helgen, har ingen lust att städa under helgerna, och nu när jag är ledig har jag all tid i världen :) tänkte käka lite frulle nu till o börja med.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0