mattematik

tvättmaskinen snurrar runt inne i badrummet och jag har absolut ingenting att göra, eller jo egentligen borde jag göra en hel del här hemma. tillexempel diska, men jag orkar inte just nu. imorgon kommer ju ett helt tjej gäng hit och vi ska förfesta lite innan krogen, så jag borde nog städa lite för de ser förjävligt ut ! får ta tag i de, snarast ! eftersom att min tvättkorg var överfull så är jag inne på 3dje maskinen nu, varför låter jag de alltid gå så länge mellan varje tvätt ? hm ..  har ingen lust alls att städa, mår illa som fan ! bulle i ungen kanske ? näe ..


när jag har tråkigt så snusar jag, som fan ! de måste jag ändra på. de blir alldeles för yrt. har inte råd att snusa som jag gör just nu, de går 1 dosa per dag nu för tiden, förut klarade jag mig på 1 dosa på 2 nästan 3 dagar ! herregud. alltså klarar jag mig på en stock i bara 10 dagar, de blir ju 3 stockar i månaden. och varje stock kostar 220 cirka. de är alltså 220 gånger 3 = ..... juste , 660 spänn !! kan ni fatta de. galet. nu babblar jag massa gojja så jag avslutar här och går och diskar. hejs !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0