ovanligt pigg

har stigit upp redan vid halv 7 tiden, även fast jag börjar halv 11. men jag var tvungen att blåsa ner till gällivare och dra upp lillebror till skolan eftersom att mamma är i luleå och micke jobbar .. man måste ju ställa upp för laget ;) och idag insåg jag hur stor snorki har blivit (jag kallar han för de). fyfan vad tiden går fort. han klev upp, gjorde frukost själv, klädde på sig, borsta tänderna och sen var de till o med han som sa "kom nu, vi måste åka" åh lill snorki .. vad fort han växer upp, jag vill ju att han ska vara lilla lillebror, men han växer väl om mig snart :)

idag har jag skola från halv 11 till 2-3 nått sånt ? sen tänkte jag ta en runda till möbelhuset och få fixat en kudde från soffan som de har gått hål i. paniiiiik när jag upptäckte de igår, hoppas vi har garantin kvar ;) och ikväll blir de hakkas, och en ny tatuering förhoppningsvis. men eftersom att jocke inte hört av sig något och skulle skicka bild igår men de kom ingen så vet jag inte hur de blir. men nu tänkte jag slänga på ett face iallafall och sen ringa och väcka ulli !


snorki  ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0