slitage

har inte hunnit blogga nästan alls idag, hann med ett snabbt inlägg på morgonen innan de var dags för jobb. jag har varit döds trött hela dagen och när jag till slut slutade så var jag och magnus tvungen att åka och köra pappa till byn, för han hade köpt en skoter så vi slängde den på släp sen drog vi, sov en stund i bilen men hade nackspärr när jag vaknade, de var inte riktigt så jag hade tänkt mig. ville ju sova med min man i våran säng ! och nu är de ju ingen idé att sova längre, men hjärtat sussar på så gott i soffan, ska väcka han snart annars kommer han hålla mig vaken hela natten när inte han kan sova :) typiskt ...

tänkte även tona rutorna på fet 240in men de blidde inte så eftersom att vi kom hem rätt sent från byn, så jag tar de imorgon :) annars vet jag inte så mycket mer, ska väl kanske åka o hyra någon film om jag orkar. annars ligger jag väl framför tvn hela kvällen och myser.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0