söndags ångest

jag känner en jävla ångest idag. de är söndag, vilket betyder måndag imorgon och då börjar skolan igen. jag är så sjukt less så jag hade kunnat spy ! fyfan vad de skulle sitta fint med en veckas extra lov, tur att påsklovet kommer snart, och tur att jag är student iår. annars skulle jag dö .. lider med dom som har länge kvar :) nu är klockan halv 8 och jag inväntar solsidan som är söndagens höjdpunkt, helt klart ! min man ligger och vilar så ska snart dra upp honom ur sängen.. tänkte slänga i lite färg i håret ikväll också. till veckan väntar både tråkiga och roliga saker. på tisdag ska jag tatuera mig (igen) och sen på torsdag ska vi säga farväl till våran Richard. de kommer bli tungt som fan men .. what to do :/ ? nu tänkte jag iallafall kika runt lite innan jag slänger mig i soffan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0