torsdags lista ..

en lista såhär på morgonkvisten !

Testet startar: 07.52
Jag heter: evelina
Min ålder är: 18

JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: nej
Nöjd med mitt utseende?: ibland
En typ som gillar att bråka?: nej, eller jo ibland ;)
Längre än 1.75cm?: nej
En person som älskar att retas?: ibland :)
Alltid glad?: nä inte alltid
En kille?: nej
En tjej?: ja
Super kär?: ja
civilstatus?: förlovad
Positiv när det händer tråkiga saker?: nej
Neger?: nej


JAG BRUKAR
Se på tv?: ibland
Låssas att jag är stålmannen och kan flyga?: haha nej
Vara naken?: ja

Be till gud?: nej
Sova?: ja
Sjunga i duschen?: ja
Skutta runt på stan som lilleskutt?: nej
Prata med dig själv framför spegeln?: nej
Stöta på andra fast du redan har en Flickvän/Pojkvän?: nej
Gå till stan för att stila?: nej
Åka buss?: nej
Knulla folk i röven?: absolut

JAG HAR
Hamnat i bråk?: ja
Blivit slagen?: halvt
Fått komplimanger av en okänd? ja
Skrikit åt en okänd person?: ja
Klarat ett prov?: ja
Sårat någon? ja
Ramlat ner för en trappa?: ja
Slagit någon tillbaka?: har typ aldrig blivit slagen
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: nej
Haft samlag med en som är 10 år äldre?: nej
Slagit en vän?: nä
Druckit te?: ja
Kallat din vän för sexbomb?: ja
Stått på ett tak?: ja
Klagat på dig själv?: ja
Sagt fula ord till dina föräldrar?: ja
Rymt hemifrån?: ja
Fuskat på prov?: ja
Tagit droger?: nej
Rökt?: ja
Gillat en av samma kön?: nej
Tagit på dig jätte lite kläder fast du visste att det var kallt?: ja

JAG ANVÄNDER ORDEN
Hora [x]
Pumpa mutta [ ]
Lol [ ]
Omg [ ]
Hallå [x]
Tönt [ ]
Idiot [x]
Bög [/]
Gay [ ]
Wtf [ ]
Kaninsex [ ]
Sexigt [x]
Fitta [x]
Sköjj [ ]
Kuk [x]
Snopp [ ]
Balle [ ]
Ffs [ ]
Btw [ ]
Brb [ ]
Fuck you [x]
Gulligt [x]
Nice [x]
Exstat [ ]
Kåt [x]
Schmeexxit [ ]
Peddo [ ]
Kuksugare [ ]
Maybe [ ]
Baby [x]
Babe [ ]
Sistaah [ ]
Broder [ ]

JAG HAR ÅKT
Buss?: ja
Taxi?: ja
Bil?: ja
Flygplan?: ja
Moppe?: ja
Häst?: ja
Dubbeldäckare (buss)?: ja
Helikopter?: nej
Ambulans?: nej
En röd Bmw?: ja
En gul Volvo?: ja
En vit Saab?: ja

TESTET
Var skitkul?: nej
Var spännande? nej
Roligt?: nej
Säg ett valfritt ord: hej
Vad ville du få ut av ordet?: inget ?
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordet?: haha nä
Vad är det för dag idag?: torsdag
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: magnus
Sista frågan, vad är klockan nu? 07.56


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0