underbara lov

nu har jag lov och som jag längtat, idag inviger jag en veckas lov med att fara på krogen med ett gäng tjejor. de kommer bli kul ! de är ju bara så jävla synd att allt kommer bli stressigt idag, jag har ingen bil för 240in är på bilteknik och magnus har c70in. jag måste färga håret innan kvällen och sen även köpa en ny salva till tatueringarna ! kl 6-7 tänkte jag att vi skulle köra igång. magnus slutar 3, bolaget, köpa hårfärg, salva, hämta bilen. då är kanske klockan kring 4, sen måste jag hem, käka nått och färga håret + fixa mig på 2-3 timmar. hur ska jag hinna ? kanske måste knalla upp på konsum och köpa en hårfärg, håller tummarna om att dom har !

nu tänkte jag ringa och väcka sofie, sen plocka undan lite !

här får ni halv kassa bilder på mina 2 nya, plasten var på + massa gegga. bättre bild får ni när dom läkt ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0