visste ni ..

att min senaste kyss - var med en underbar kille
att jag funderar på - hur min tatuering ska se ut
att jag pratar - alldeles för mycket ibland
att jag inte gillar - otrohet, falska människor osv ..
att min första riktiga kyss - var när jag gick i 4an
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek - är underbart och förjävligt
att jag gillar - snus
att jag alltid kommer att - älska min familj
att jag är förälskad i - magnus olausson
att sist jag grät var - på minnesstunden i fredags
att min mobiltelefon är - vit
att när jag vaknar på morgonen - tar jag en snus
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna
att idag har jag - gjort ett prov
att jag just nu tänker på - min tatuering
att i kväll ska jag - tvätta kläder !
att i morgon kommer jag - vara i skolan till klockan 3
att jag hoppas - att min framtid har något bra att erbjuda
att jag verkligen vill - ha barn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0