waaaap

nu är klockan snart halv 1 och jag borde hoppa i duschen, som sagt skulle jag ju färga håret idag men jag insåg snabbt att jag aldrig kommer hinna så jag får leva med lite utväxt, ingen fara för mig :) tänkte duscha och föna håret såhär innan mitt fina hjärta slutar, sen ska vi på bolki och sen hämta bilen + att jag måste förbi mammas jobb. så jag sminkar mig efteråt annars blir de så jävla stressigt, måste ju även hinna laga mat ! har ännu inte bestämt mig vad jag ska ha för kläder, hade verkligen behövt nya kläder men just nu tillåter inte min plånbok mig att shoppa .

kan ju även meddela er att jag fått massa jobb (nu överdrev jag) men ett par dagar har jag fått under lovet + att jag fick förfrågan om jag kan jobba inatt. synd att jag ska ut :( hade behövt lite penki, men de kommer fler gånger. nu måste jag duscha. hörs sen ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0