working 1 to 9

idag är första dagen på sportlovet, måndag. de känns ruskigt skönt att slippa veta att man måste gå till skolan ! jag ska jobba några dagar nu under lovet så jag kommer inte vara lika mycket ledig som jag kanske borde vara pga att jag är så skoltrött och hade behövt lite semester, men jag behöver verkligen pengar så jag får väl hålla ut. idag börjar jag halv 1 och slutar 9 ikväll, de ska bli kul att fara på gunillahem igen och träffa alla snälla :) de är så längesen jag jobbat där känns de som, så på de sättet ska de bli kul. jag jobbar även imorgon hela dagen men sen är jag ledig onsdag och torsdag om jag inte får nå förfrågningar. nu tänkte jag böjra fixa mig lite smått iallafall. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0