1a dagen avklarad

igår var vi i luleå och sålde c70in. jag saknar den om jag ska vara ärlig ! de känns så tomt att inte ha en snygg bil, utan nu får vi glida runt i 240in tills magnus köper en ny. men jag tycker om 240in, den är faktiskt himla fin trots allt ;) vi kom hem rätt sent, vi stannade även till i skröven och fiskade, magnus hade på en fet jävel men den släppte så de gick inte så bra.

jag har knappt sovit alls inatt eftersom att jag fick så jävla ont i halsen igår kväll, och under natten har jag hostat slem och haft taggtråd i halsen, de var hemskt ! och imorse trodde jag att jag skulle dö, vilken smärta !!! under dagen har jag dragit på mig feber, och ont i kroppen har jag haft som bara den, så att jobba 12 timmar var ingen lek, även fast de var ganska slappt nu första dagen. vi fick vänta på lite saker som skulle fixas innan vi kunde sätta igång arbetet så de tog sin lilla tid, men de känns som att jag jobbat i 24 timmar, minst. jag är helt slut. hoppas jag inte åker på världens döds feber nu när jag ansträngt mig. jag måste ju jobba ! money money ;) nu ordbajsar jag jävligt mycket, ska käka och sen ta en dusch och sen sooooova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0