3 dagar och 7 timmar sen ..

.. jag skrev ett inlägg sist, kan ju bero på att båda datorerna hemma hos oss har kraschat. gissa om jag har haft lite att göra under dom här dagarna ? nu är jag hemma hos sofie och tänkte att jag lånar hennes dator och uppdaterar så ni vet att jag lever iallafall. idag var jag på expert och kollade på en ny dator men den som var framme var de sista exemplaret och jag ville inte ha en dator som massa folk varit och pillat på, jobbigt ! så dom skulle komma in idag eller imorgon, gissar att de blir först imorgon eftersom att dom stänger på en halvtimme.

igår var jag och hjärto hos pappa i byn och fiskade, jag fick ingenting men magnus fick en harr. och jag var sjukt sur ! har inge tålamod alls. jävla skit fiskar :) nu ska jag avsluta och vara social med sofie. ni får ett inlägg från min nya dator imorgon + lite bilder från igår. puss så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0