fyfan ..

de här är nog de värsta jag varit med om, inte för att de är så himla jobbigt men allt blir tusen gånger värre när man har hög feber och ont i hela kroppen, kom knappt ur sängen imorse. var riktigt nära på att stanna hemma och vila upp mig, men jag tog mig till jobbet trots allt och de är jag fan glad för, för idag har de varit riktigt skojj även fast de varit tungt som satan, jag är helt jävla slut i hela kroppen och funderar hur jag ska orka jobba. kommer aldrig bli frisk om jag inte får vila upp mig, men jag får se hur jag mår imorgon. de är ju på helgen man tjänar pengar så jag kanske stannar hemma en dag och ligger och trycker i sängen, sen kör jag järnet ! ska ta alvedon och gå och sova nu iallafall. ursäkta för dålig uppdatering igår men jag somnade svin tidigt, vi hörs imorgon !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0