lördagkväll

och jag njuter, för imorgon är min sista lediga dag på ganska länge. eller rättare sagt närmare 2 veckor. jobbar till o med helgen nästa helg, så jag ska försöka få ut så mycket som möjligt på den här kvällen och imorgon. imorgon så drar jag förresten till luleå och säljer c70, eller de är väl magnus som säljer den men jag hänger på. längesen jag har varit där så jag ska springa på storheden osv, sen måste man ju äta på max. de är ett måste när man är i luleå, så vi börjar väl åka vid halv 10-10 nångång. de ska bli kul med en liten roadtrip, även fast de bara är över dan så ska de bli skönt att lämna Gällivare ett par timmar :) nu ska jag fortsätta ladda upp bilder på facebook från igår, de går ganska segt så jag ids inte lägga upp alla här. ni får kika där istället. puss



Kommentarer
anneli

hej ewe :)

jag tänkte också nämna att jag lottar ut en plåtning om man är intresserad att bli fotograferad!

Du kan kolla på bloggen, en bild är mer än tusen ord.

Kramar ;)

2011-05-16 @ 16:41:15
URL: http://mineinspiration.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0