måndag

idag körde vi bara 8 timmars och de var ruskigt skönt att sluta tidigt faktiskt ! jag knallade till ahlsell och hälsade på mamma, hjälpte henne lite i lagret och körde ut saker i butiken. hade fan kunnat tänka mig att jobba med sånt där, riktigt kul :) sen åkte vi till mamma, käkade en snabbis och for och solade efter de. de var så jävla varmt och jag som aldrig bränner mig lyckades faktiskt med de idag, de bränner som tusan i hela ansiktet. ska även fara och sola imorgon och resten av veckan, ska och tatuera mig nästa onsdag så jag får passa på nu innan för sen är de balen, och då vill man ju helst ha en liten bränna. avis som tusan på dom som ska åka på studentresa. vill ju också :(

nu ska jag sluta skriva massa onödigt skit. men min vardag är ganska enformig nu fram till torsdag så de blir inte så mycket vettigt i bloggen. nu ska jag borsta gaddarna och sen sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0