min kärlek ♥

6 Skillnader mellan dig och din partner
1. Han har inga tatueringar, jag har 13
2. Han är snickare, jag är (snart) svetsare
3. Han älskar volvo, jag älskar mercedes
4. Han har 2 bröder, jag har 1
5. Jag snusar, inte han
6. Han är smart, medans jag är lite trög

6 Likheter mellan dig och din partner

1. Vi tycker om att fiska
2. Vi har ungefär samma musiksmak
3. Vi är båda lika svartsjuka
4. Vi tycker båda om att köra bil
5. Vi skrattar åt samma saker, oftast. (ibland skrattar han åt sig själv medans jag bara tycker att han är allmänt mongo) ;)
6. -

6 Bra saker med din partner
1. Han berättar varje dag hur mycket han älskar mig och hur vacker jag är
2. Han finns alltid där för mig när jag behöver honom som mest
3. Han är duktig på att lyssna
4. Han är inte som någon annan ♥
5. Han är världens finaste kille
6. Även fast jag är sur och irriterad ibland så försöker han alltid göra mig glad :')

Hade din partner valt ?
1. solsemester (/) - vintersemester (/)
2. öl ( ) - cider (x) -
3. rock (/) - ballad (/)
4. lunar ( ) - bilddagboken (x)
5. britney spears (-) - christina aguilera (-)
6. myskväll (/) - fest (/)

6 Frågor om er:
1. när träffades ni första gången? - utanför kioskpiraten när jag och therese stannade och pratade med han och björn
2. hur många år har ni varit tillsammans? 10 månader och 10 dagar idag :)
3. älskar ni varandra? - mest av allt !
4. vad är erat starkaste minne? - 2 juli 2010 ♥
5.vad brukar ni göra?- mysa framför en film osv ..
6. är ni tillsammans om 10 år? - jag hoppas de !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0