pucko

igår kollade jag big brother innan jag somnade som en stock, och jag tror jag just hade hört de korkaste i hela mitt liv. jag citerar "när den nya kungen föds, ändras då valborg till hans födelsedag, för kungen fyller ju år på valborg" är du blond eller bara helt jävla pantad i huvudet Madelene ? jag var nästan 100 på att hon skulle åka, men då åker en av mina favortier Sonia ut. Sonia är ju den härligaste tjejen i huset och så får madde stanna ? vad är problemet, vad gör hon för roligt i de där huset ens ? hon sover, äter och solar ibland. sen går hon bara runt och tror att hon är så jävla snygg med sina nya fejk tuttar. jag blir så arg ! men nu lägger jag henne åt sidan och håller tummar och tår för att hon ska åka nästan söndag. annars dör jag ju ! nu tänkte jag fixa lite här och sen får jag se. bjuden på middag sen hos pappa. mums :) puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0