sista maj

samma rubrik som dig anna, sorry. fan vilken copycat jag är :/ skärpning evelina :) hur som helst så är de sista maj idag, vilket innebär att jag ska till frissan senare idag, underbart. längesen jag var där och de ska bli så skönt att få fixa håret :) men jag vet ännu inte hur jag vill klippa mig eller vilken färg jag vill ha i håret. men jag hinner ju fundera, de är först klockan 5 jag ska dit. har även möte i skolan idag, lite planering inför nästa vecka, såkallade studentveckan. helt sjukt att få skriva så, de är ju fanimej snart. så vi ska planera studentferre ihelg (jag jobbar som vanligt) sen även lite planering till balen osv.

efter de ska jag ner till stan och lämna in min tidrapport för den här månaden. och sen funderar jag kanske på att fara och hälsa på therese eller dra med henne ut på stan. måste kika på lite kläder och sånt :) och imorgon, ska jag tatuera mig ;) woop ! måste fråga mammsi om jag får snolla hennes bil. nu ska jag gå. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0