tråkigt liv

under dom här 2 veckorna, eller rättare sagt 11 dagarna så måste mitt liv varit de tråkigaste som finns, helst för er som fått läsa om mitt gnäll och tjat. att jag är trött, less, vill inte jobba, längtar tills repstoppet är slut osv. men vet ni ? nu är de över. åh underbart. fast de har varit riktigt skoj, har så underbart snälla och roliga arbetspolare så de har inte varit så farligt, de jag mest har längtat till är att få sova lite längre på morgonen, hatar ju att stiga upp tidigt ! men nu ska vi sluta tjata om jobb och tråkigheter.

om en timme ska jag fara och hämta ut ett paket och sen fara och sola, så nu tänkte jag vila en stund. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0