trött som vanligt

jag är ingen morgon människa, men egentligen ingen kvällsmänniska heller. jag är trött dygnet runt och hade kunnat sova bort hela mitt liv tror jag. spelar ingen roll om jag sovit bra under natten och sen vilar jag under dagen hur länge som helst, när jag vaknar så är jag ändå döds trött. så himla jobbigt, brist på nått ? jo de tror jag.

nu är de onsdag, vilket innebär att jag har praktik. börjar på en halvtimme så ska börja fara på en kvart. ska dessutom sluta 1 timme tidigare idag eftersom att polisen ska komma och snacka i aulan om vad som gäller under mösspåtagningen osv så jag måste dit. nu ska jag gå och fixa mig lite, sen rullar jag iväg. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0