vi lever !!

woho jorden gick inte under. tacka gud för de ! jag hade inte velat spendera min sista dag på jobbet :) + att jag aldrig ens hade hunnit få min lön ! så nu vet vi att världen inte gick under idag iallafall, de händer säkert nångång och om de är 21 december 2012 som de sägs, de återstår att se. men jag tvivlar på de. jag tror inte de kommer hända förrän om många många måååååååånga år. jag vill dessutom hinna få barn först så jorden får vara kvar ganska så länge till. hur som helst så har jag precis ätit, tänkte hoppa i duschen och sen kanske hälsa på mamma, jag får se hur trött jag är. nu är de bara 5 dagar kvar av stoppet, sen får jag sova ut. har varit svin trött idag, usch vad jobbigt de var. nä nu ska jag duscha !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0