hallå där !

jag är inte van att stiga upp halv 7, har inte jobbat på jätte länge och då har jag ju fått sova ut varenda dag. fast ändå har jag klivit upp typ 8-9 iallafall. så jag har ju inte sovit så länge trots ledighet. men halv 7 tog fan knäcken på mig, drog mina ben till toan och höll på att däcka dit. jobbigt att vara så himla trött. och när jag är trött brukar jag vara så himla slö med att sminka mig, men guess what ? jag orkade och nu ser jag inte ut som en levande död zombie eller nått. hatar att inte orka sminka sig, man ser sååå mycket bättre ut med smink (iallafall jag)

jaja jag jobbar 7 timmar minus en halvtimme (rast) så de är inte så länge, lika länge som igår. och igår gick de fort, hoppas på de idag också :) tänkte åka direkt till huset, men de återstår att se. som de känns nu vill jag hem och vila en stund innan. men jag kanske blir piggare med dagen. nu tänkte jag borsta gaddarna !

bjuder på en bild från nyss och några äldre bilder som jag hittade ;









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0