12,5 timmars sömn !

nu kan vi snacka om utvilad tjej ! somnade klockan 8 igår, och har sovit fram till nu. skönt var de kan jag lova :) så nu har jag massor med energi till att städa. förresten så gick de bra på jysk igår, han tyckte mitt cv såg kanon ut och han skulle höra av sig, så jag fpr ju hoppas att han ringer till mig. de är säkert massa som har sökt dit. sen var vi i garaget jag & mange, han böt nå lysen i bilen och jag läste instruktionsboken till min bil, så man vet lite mer. och lärde mig massa saker faktiskt ! hehe, sen for vi på ericsson och köpte ett väggfäste till våran tv, så idag blir de väl att skruva upp den :) nu har jag inte så mycket mer på hjärtat så jag avrundar och kikar vidare. hejrå ;b


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0