5 år ♥

imorgon är de 5 år sen min fina älskade morbror tog sitt liv, en väldigt tuff period i mitt liv blev tusen gånger tuffare när jag fick de hemska beskedet. de var som en kniv i hjärtat, jag förstår inte hur jag orkade ta mig igenom de. jag saknar honom jätte mycket, önskar än idag att han kommer och säger att allt har varit en hemsk mardröm. önskar att han kommer tillbaka  med,hit och lever livet med oss, vi behöver honom allihop. helst av allt behöver min älskade mamma honom, de gör så ont att se hur hon lider än idag 5 år senare. hon säger ofta hur mycket hon saknar dig. och de gör jag med. jag längtar tills vi ses igen. mikael orrmalm ♥ du lever föralltid kvar inom mig




Kommentarer
Evah

Vad hemskt :(



SV: Vad bra att du försöker tänka positivt iaf :)

2011-10-08 @ 12:19:38
URL: http://Evaaaahs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0