drömmen om ett barn

kollar drömmen om ett barn och blir alldeles tårögd. åh vad mysigt med en liten bejbis ♥ otroligt söta ! tänkte sen kika fråga olle dokumentären om jag orkar, den slutar klockan 11 så jag får se om jag håller mig vaken. har ju sovit i 12,5 timmar inatt så jag borde ju inte vara trött, men konstigt nog är jag lite små trött :) ska även försöka få upp tvn på väggen i sovrummet, vi kom inte så långt idag. har städat förrådet däremot så nånting vettigt har vi gjort idag ! hade även velat färga håret ;p ska försöka hinna med de, annars gör jag de på morgonen.

ihelgen har jag inga större planer, har lite beslutångest om jag ska fara på krogen med sofie. min fina kille är ju i byn, så jag kanske far ut med några vänner och har kul :) är ju "sista" gången dom har 18 år. sen är de ju 20 & 23 .. iallafall fram till nyår. så man kanske ska passa på, är ju inte så ofta så =) nä nu ska jag fortsätta glo tv. hejrå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0