en irriterad tjej

fast ändå ganska glad. har varit och donat i huset med mamma heeeeela långa dagen. min lillebror var helt hyper och kunde inte sitta still så han pillade på min telefon, vilket resulterade i att min telefon låste sig. så har försökt i ca 2 timmar med att få upp den, så nu gick de. fast jag var tvungen att omformatera hela telefonen. jag trodde allt försvann, men de var bara smsen och alla appar jag laddat ner. så jag slapp börja spara nya kontakter :) skönt de ! hade hur mycket som helst. så nu har jag en telefon igen, så att säga.

imorgon jobbar jag, men börjar ju först klockan 3 så jag behöver inte lägga mig såå tidigt ikväll. tråkigt och sova själv förresten, saknar min kille ♥ nu ska jag fortsätta kika här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0