första snön ..

nu faller första snön utanför fönstret. jag tycker första snön är skit mysig, men sen vill jag inte har mer snö ! de finns inget positivt med snö ;o kallt,halt,mörkt och blött. och de är ändå alltid för kallt för att köra skoter här på vintrarna, de är ju först mot våren som man kan börja göra de. nä, vintern suger helt enkelt ! och jag som tänkte köra pappa upp till byn, utan vintersulor ! hoppas snön försvinner från backen och att de slutar ösa ner. usch ! vill även lyckas ta mig ut på en promenad senare, men om de vräker ner känner jag mig inte så jävla sugen. nä nu ska jag roa mig med annat. hejrå !

ni skulle få en bild om jag fotade på morgonen på första snön. men bloggen är ju fucked up som vanligt, ni får den kanske sen :)


Kommentarer
lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

God morgon! allt bra med dig? :)

Hoppas du får en toppen fredag!

2011-10-07 @ 11:49:57
URL: http://babustyle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0