fy mig !

jag älskar att blogga, de är så himla kul att skriva av sig och uppdatera vad man gjort :) men ändå är jag helt värdelös på de. så nu ska jag försöka skriva oftare :) igår var vi på laguna och åt, hade ingen mat hemma eftersom att vi veckohandlar och då var allting slut igår. så vi for och tog en pizza och en rulle från laguna istället. sen drog vi på dollarstore, köpte en gardin och lite servetter & sen for vi hem :) vi låg och vilade och sen skulle vi fara och hyra film men då hittade inte min smarta pojkvän sin börs, vi letade som galningar men den var ingenstans. vars tror ni klantskallen tappat den ? jo på laguna. de fick vi reda på nyss när jag ringde dig, så måste dit och hämta den vid 11 tiden. han gnäller jämt att jag tappar mina saker ? si där fick han. hehe :) jaja de kanske inte var så intressant de här så nu avrundar jag. hörs sen !


Kommentarer
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

veckans blogg! allt som krävs är en kommentar :D

/ http://smnmode.blogg.se



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0