i väntan på john blund

godkväll ! nu är klockan snart halv 11 och jag sitter uppe medans min man ligger i sängen och sover. vi brukar oftast av ren vana gå och lägga oss samtidigt och de gjorde vi idag också, men jag var pigg som en lärka och klev upp och satte mig här istället. hatar att ligga i sängen och vara pigg ! så jag försöker bli trött, och jag börjar faktiskt känna av att john blund är på gång iallafall :) idag har vi (läs jag) lagat en ny matträtt. de händer inte ofta för jag är alltid så orolig att de ska bli äckligt. men jag gjorde en älgkött gryta som blev jätte god. med morötter och lök :) mumma !

efter de skulle vi vila i typ 40 min, men dom 40 minutrarna blev plötsligt 3 timmar. så ni kanske förstår att jag inte är speciellt trött nu ? åh vad dum man får vara när man inte kliver upp när klockan ringer. jaja hur som helst klev vi sen upp vid 7 tiden och sen har vi bara kikat tv. Dh var spännande som vanligt och jag hatar att jag måste vänta till nästa tisdag innan jag får se den igen ! Kikade även outsiders innan de och fick mig ett gott skratt. Fränt att de finns människor som vågar vara annorlunda :) nä nu ska jag läsa lite bloggar sen försöka sova. godnatt ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0