inte slösa pengar !

rubriken ville jag bara skriva åt mig själv, fick en helt okej lön den här månaden. nästa månad blir den dock betydligt mindre och jag måste försöka spara från den här månaden. men de brukar gå bra, brukar ha rätt mycket pengar kvar i slutet så jag får väl se till att verkligen hårt i plånkan ! men de är ganska svårt, helst dagar som denna. de är tjejkväll 19-21 på stan så jag tänkte ta min bästis under armen och dra ut och kolla. jag hittar sällan kläder, men skor i massor hittar jag alltid. så jag tänkte kanske kolla ett par vinterdojjor, för de behöver jag. typ !

idag gjorde jag och hjärtat världens mumsigaste middag, lax med mozzarella ost & en sallad ♥ åh vad gott de var. första gången jag lagade de och de var gudomligt som sagt, så den maträtten kommer hamna fler gånger på veckomatsedeln. nä nu tänkte jag hoppa i andra kläder, starta bilen så den blir lite varm och sen brassa ner till gällivare. hejrå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0