lördagkväll

hej allihop ! statistiken ökat dom senaste dagarna, ganska rejält :) alltid kul med nya läsare. även fast jag kanske inte skriver så himla intressanta saker alltid :) hur som helst har jag spenderat hela dagen i byn, och tagit farväl av min farfar. bar kistan och sänkte ner honom i jorden och de var riktigt rungt. tungt för att de var min farfar och tungt i armarna, kistan var tyngre än jag trodde. men de gick bra ändå ! har fotat en hel del men idag är jag alldeles för lat för att orka lägga upp nå bilder alls. alldeles för lat för att göra något alls faktiskt. så bilder från begravningen får ni imorgon :) godnatt alla söta !

en mobilbild får ni tillsvidare. puss&kram !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0