myskväll ?

sitter här i väntan på mitt hjärta, vet inte vad vi ska hitta på. laga middag i vanlig ordning, men sen då? tänkte fråga han om vi ska mysa med te,tända ljus och spel ikväll :) de skulle vara riktigt mysigt så de är nog planerna för idag, om inte han har tänkt sig något annat. de återstår att se :) tänkte kanske ta hand under armen och gå en promenad också.

igår var jag ute och fotade jätte fina bilder i solen, men problemet just nu är ju att jag inte hittar min kabel till kameran ! den har varit borta i flera veckor, och jag tror inte de går att stoppa in minneskortet i stationera datorn, eller är de jag som är ute och cyklar ? de går ju att göra de i bärbara men just nu använder jag ju den här. jaja ni ska få bilder iallafall, får väl fixa de via bärbara :) nu kommer snart hjärto hem ;p ska kika fejjan nu !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0