pissig dag

usch vilken deppig blogg de här har blivit, men dom senaste dagarna har jag mått som ett arsle, alltså inte speciellt bra. varit till vc idag igen med pissprov, kul med uvi för typ 6e gången under få månader. de suger och de gör fruktansvärt ont, men har vart till apoteket idag och köpt tranbärs kosttillskott. så förhoppningsvis blir de snart bättre, men jag känner mig helt slut i kroppen och fyfan vilket helvete ! usch. känner inte för att göra ett piss idag, inte för att jag behöver göra nått speciellt men iallafall. känns ju helt värdelöst att bara sitta här. nä nu ska jag gå och läsa en bok och hoppas tiden går lite fortare så mitt hjärta kan komma och ta hand om mig. hejrå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0