rain

satan vad kallt de är ute, och imorgon har dom lovat massor med snö. inte alls kul ! hur som helst har jag varit på dollar idag och köpt lite shampoo + att jag frågade om dom behövde folk, hon sa att jag skulle skicka cv så nu har jag gjort de och håller tummarna för att jag extra knäcka där, förhoppningsvis mycket. vill jobba med sånt :) var iallafall på eriksson också en sväng och kikade på en mössa/buff. hittade några fina men jag har alltid sån beslutsångest så jag får sova på saken ;p sen stack jag iväg och köpte en blomma åt min vän maria som fyller 35 idag, for till henne och tryckte lite sallad sen tog vi ungen i barnvagnen och hunden i kopplet och knallade till stallet :) så vi har gjort de jävligt bra i detta skit väder. nu är jag hemma och inväntar min fina, sen ska jag köra pappa till byn. hörs ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0