så kan de gå

jag stör mig som fan på folk som gör slut,blir tillsammans,gör slut,blir tillsammans. fel och bestämma sig ? antingen är man ihop, eller så är man inte de. de finns ju en anledning varför de tog slut första gången. varför ens försöka tusen gånger efter de ? fel att bara gå vidare och inse att de inte fungerar. visst kan man bråka och vara skit sur och arg på varandra, men jag tycker inte att man ska göra slut var och varannan dag och sen ändå bli med varandra igen. okey om de händer en gång, och sen att man vill försöka igen men när de händer typ 100 ggr under en vecka så är de ju något som inte är bra, något som inte stämmer. jaja folk gör ju som dom vill, men de är väldigt störande ;p

just nu sitter jag hos min mamma, hon är i luleå på kurs så jag for hit och gick ut med hundarna. blev kvar här, orkar inte åka hem. fas jag borde egentligen göra de. har lite småfix att ordna där hemma. men jag hinner =) min plan idag var att jag skulle på arbetsförmedlingen, men de blev ingenting av de heller. blev alldeles för lat, så de får bli imorgon. nu ska jag mysa med vovvingarna. hejrå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0