some bitches don't know how to count

väntar på att få åka med emelie till polisstationen, ska dit och hämta papper osv. men innan jag far tänkte jag skriva ett inlägg om en sak jag funderade på igår. varför finns de alltid folk som försöker förstöra ett förhållande ? jag har varit med om de mer än en gång. de tog slut mellan han och hon, var slut i flera månader (närmare 1 år) och när jag blev ihop med honom så ska hon plötsligt komma och vilja ha tillbaka honom. jag stör mig så otroligt mycket på folk som inte låter andra vara ifred. inse att killen/tjejen inte vill ha dig och är antagligen tillsammans med någon dom älskar, vad får du/ni ut av att försöka förstöra ? mår ni bra av de själv ? nu har jag inte varit med om de på länge men jag funderade på de igår kväll. man blir bara förbannad, de finns folk till tamejfan allt. nu ska jag snart fara. hejdå :)


ni kan ju gissa hur jag började fundera över de här, hittade bilden på weheartit ;p


Kommentarer
Elin

Åh så sant. så jävla irriterande.

2011-10-08 @ 15:54:16
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0