stackars kille

tjenare ! klev upp imorse kring halv 9, hörde att de var någon som hostade och höll på att dö i hjärtinfarkt, men som tur var så var de bara hjärtat som stannat hemma från jobbet för han har skadat handleden, så klockan 11 for vi till vårdcentralen. dom sa att de är någon inflammation i muskelfästning eller nått sånt, så han är sjuk skriven 1 vecka, stackarn ;/ men han har haft så fruktansvärt ont ett par dagar nu så han behöver få vila. annars blir ju handen aldrig bra ! nå hur som helst for vi och hämtade ut lite mediciner och sen tog vi en fika på stan.

nu är jag hemma, har städat lite & hämtat ut min nya gardiner som kommit idag. har inga speciella planer så jag vettetusan vad man ska göra av denna fredag ? kanske far till mamma och hälsar på. den som lever får se ;p

nu tänkte jag lyssna lite musik och försöka hitta på något. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0