tacos mys

halloj ! har för en stund sen avnjutit en mumsig middag med mitt hjärta, tacos ♥ de var helt underbart gott. sen var vi båda två som 2 klubbade sälar, vi var så himla mätta så vi låg här i soffan en stund. vi blev skit trött och skulle gå och vila, men jag tänkte att de inte är någon idé när klockan redan är så mycket så min älskling ligger i sängen medans jag tänkte kika idol. trist och kolla själv, men jag förstår att han är trött när han vaknat så tidigt. så jag ska låta han vila en liten stund innan jag drar upp honom ur sängen :)

från de ena till de tredje tänkte jag berätta något otroligt intressant ;p jag har fått en böld på örat som ä typ lika liten som en finne. de kliiiiiiiar sjukt mycket. klipper snart av örat ! jag tål inte nickel, ändå envisas jag att använda örhängen som börjar klia, fast jag använder bara de när jag är ut typ. men jag har aldrig tidigare fått såhär. nu ska jag fortsätta kolla idol ! ha en bra kväll allesammans. och godnatt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0